[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.19.4″ background_image=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/sekcja1_bg_v2.jpg” custom_padding=”0|0px|54px|0px|false|false” next_background_color=”#ffffff”][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/AkademiaParadyz-LOGO-White.png” align=”center” _builder_version=”3.19.4″ max_width=”45%” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_divider show_divider=”off” height=”20px” _builder_version=”3.19.4″ /][et_pb_text admin_label=”II EDYCJA KONFERENCJI” _builder_version=”3.19.18″ text_text_color=”#ffffff” text_letter_spacing=”1px” text_line_height=”2.6em”]

II EDYCJA KONFERENCJI

SKLEP

PRZYSZŁOŚCI

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Zobacz, co działo się podczas drugiej Akademii Paradyż” _builder_version=”3.19.18″ text_text_color=”#ffffff” text_font_size=”20px”]

Zobacz, co działo się podczas drugiej Akademii Paradyż.

[/et_pb_text][et_pb_blurb admin_label=”Łódź 14 marca 2019″ title=”Łódź 14 marca 2019″ use_icon=”on” font_icon=”%%59%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.18″ header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”22px” header_letter_spacing=”2px” header_line_height=”1.4em” background_layout=”dark” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.19.4″ prev_background_color=”#000000″ next_background_color=”#01316b”][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ module_alignment=”center”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”II EDYCJA AKADEMII PARADYŻ W LICZBACH” _builder_version=”3.19.18″ text_font_size=”17px” header_text_align=”center” header_2_font=”|700|||||||” header_2_font_size=”36px”]

II EDYCJA AKADEMII PARADYŻ W LICZBACH

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|46px|0px|false|false” _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_number_counter title=”inspirujących prelegentów” number=”4″ percent_sign=”off” _builder_version=”3.19.4″ title_font=”||||||||” title_font_size=”22px” number_font=”||||||||” number_text_color=”#01316b” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_number_counter admin_label=”godzin angażujących wykładów” title=”godzin angażujących wykładów” number=”8″ percent_sign=”off” _builder_version=”3.19.18″ title_font_size=”22px” number_text_color=”#01316b” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_number_counter admin_label=”uczestników” title=”uczestników” number=”97″ percent_sign=”off” _builder_version=”3.19.18″ title_font_size=”22px” number_text_color=”#01316b” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_number_counter title=”satysfakcji” number=”100″ _builder_version=”3.19.4″ title_font=”||||||||” title_font_size=”22px” number_font=”||||||||” number_text_color=”#01316b” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.19.4″ background_color=”#01316b” custom_padding=”54px|0px|0|0px|false|false” prev_background_color=”#ffffff” next_background_color=”#ffffff”][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”ZOBACZ, CO SIĘ DZIAŁO PODCZAS 2 EDYCJI” _builder_version=”3.19.18″ text_text_color=”#ffffff” header_text_align=”center” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”36px” header_2_text_align=”center” header_2_text_color=”#ffffff” header_2_font_size=”36px”]

ZOBACZ, CO SIĘ DZIAŁO PODCZAS 2 EDYCJI

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_gallery gallery_ids=”1512,1517,1519,1518,1516,1520,1521,1522,1523,1524,1525,1526,1528,1527,1529,1530,1531,1532,1533,1534,1535,1536,1515,1514,1513″ posts_number=”8″ show_title_and_caption=”off” zoom_icon_color=”#ffdc00″ hover_overlay_color=”rgba(1,49,107,0.46)” _builder_version=”3.19.18″ pagination_text_color=”#ffdc00″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ next_background_color=”#000000″ _builder_version=”3.19.18″ background_size=”contain” custom_padding=”54px|0|54px|0px|false|false” prev_background_color=”#01316b”][et_pb_row custom_padding=”0|0px|27px|0px|false|false” _builder_version=”3.19.4″ module_alignment=”center”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”POZNAJ PRELEGENTÓW” _builder_version=”3.19.18″ text_font_size=”17px” header_text_align=”center” header_2_font=”|700|||||||” header_2_font_size=”36px”]

POZNAJ PRELEGENTÓW

Dowiedz się, kto wystąpił na drugiej edycji Akademii Paradyż.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ border_width_all=”1px” border_color_all=”#01316b”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/andrzej-falkowski.png” align=”right” _builder_version=”3.19.4″ /][et_pb_image align=”right” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_blurb title=”PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI” use_icon=”on” font_icon=”%%258%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Profesor zwyczajny, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej w Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Należy do „Association for Consumer Research„. [tooltip text=”Członek Komitetu Polityki Naukowej przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2011–2014. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich i rynkowych.”]Czytaj więcej[/tooltip] [/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA” use_icon=”on” font_icon=”%%85%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Podczas wykładu omówione zostaną najważniejsze zagadnienia, opisujące wpływ strategii cenowych na zachowania konsumentów w salonach łazienkowych, w których dostępna jest oferta Ceramiki Paradyż. Wśród poruszanych tematów pojawią się m.in.: próg różnicy i wrażliwość zmysłowa w strategiach cenowych podwyżek i obniżek, znaczenie punktu odniesienia w kontrolowaniu ceny, efekt prawych i lewych liczb, zasady księgowania mentalnego, implikacje dla kształtowania ceny  i zaufania do sprzedawcy, czy informacje o tym jak przekazywać informację o cenie.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider show_divider=”off” height=”1px” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ border_width_all=”1px” border_color_all=”#01316b”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/kraus.png” align=”right” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_blurb title=”DR MACIEJ KRAUS” use_icon=”on” font_icon=”%%258%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.18″]

Podwójny absolwent Harvard University, absolwent Stanford University i jedyny w Polsce doktor w obszarze pricingu. Wykładowca Stanford i London Business School. [tooltip text=”Pracował dla wielu wiodących firm z różnych branży. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson), jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zarządzaniu sprzedażą  „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”. Specjalizuje się w strategii i  zarządzaniu sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe w sektorze budowlanym. Prowadził dziesiątki projektów w obszarze zarządzania sprzedażą i strategii.”]Czytaj więcej[/tooltip] [/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH” use_icon=”on” font_icon=”%%85%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Zapraszamy na najciekawszą i najefektywniejszą formułę spotkania – prelekcję i interaktywne sesje warsztatowe. W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonego praktyka biznesu w formie pragmatycznych case studies, również na przykładzie Ceramiki Paradyż. [tooltip text=”Podczas wykładu dowiesz się m.in. jak ustalać optymalne ceny produktów i usług, jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów, jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty, w jaki sposób organizować skuteczne promocje, czy w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.”]Czytaj więcej[/tooltip] [/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider show_divider=”off” height=”1px” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ border_width_all=”1px” border_color_all=”#01316b”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/aleksander-sienkiewicz.png” align=”right” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_blurb title=”ALEKSANDER SIENKIEWICZ” use_icon=”on” font_icon=”%%258%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.18″]

Trener nowej psychologii sprzedaży, licencjonowany trener szwajcarskiej metodyki Structogram®. Od lat zajmuje się profesjonalną sprzedażą, komunikacją reklamową oraz budowaniem nowoczesnych strategii docierania do klienta. [tooltip text=”Doradca zarządów, koordynator projektów B+R z zakresu innowacji, członek rad nadzorczych. Autor, prelegent na polskich i europejskich scenach. Występował m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Portugalii i Belgii. Inspirował na jednej scenie z takimi sławami, jak: Brian Tracy, Les Brown, Andy Harrington, Blair Singer, Robert Kiyosaki. Więcej na oficjalnej stronie www.OlekSienkiewicz.pl„]Czytaj więcej[/tooltip] [/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”WSPÓŁCZESNY KLIENT – KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?” use_icon=”on” font_icon=”%%85%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Zapraszamy w podróż do świata nowoczesnych klientów. Sprawdzimy, co jest dzisiaj dla nich ważne i jak odpowiedzialni sprzedawcy mogą się do tego przygotować. Wspólnie odkryjemy istotne sprzedażowo karty, dzięki czemu dowiemy się m.in.: jaka rewolucja zmieniła układ sił na sprzedażowym rynku? Kim jest klient 4.0 i w jaki sposób chce kupować? Jakie trzy kluczowe zmienne mają wpływ na zadowolenie klienta z zakupów m.in. w salonach łazienkowych? Jak praktycznie i skutecznie budować zaufanie w relacji z klientem? Jaka jest recepta na sukces nowoczesnych doradców klienta? Czy istnieje prosty sposób na „otwieranie drzwi” do świata decyzji klienta? Na czym polega odpowiedzialne podejście do „jakości”, którą komunikujemy klientom?

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider show_divider=”off” height=”1px” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ border_width_all=”1px” border_color_all=”#01316b”][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/marcelin-akademia.png” align=”right” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_blurb title=”MARCELIN MATUSIAK” use_icon=”on” font_icon=”%%258%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich. Od wielu lat skupia się na badaniach branży budowlanej, ze szczególnym naciskiem na sektor łazienkowy.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?” use_icon=”on” font_icon=”%%85%%” icon_color=”#01316b” icon_placement=”left” _builder_version=”3.19.4″]

Proces obsługi klientów już dawno przestał być tylko asystą sprzedawcy podczas aktu zakupu i dostawy towaru. W obecnych czasach kluczem do sukcesu firmy staje się budowanie pozytywnych doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej podróży (Customer Journey), jaką klient odbywa po ścieżce decyzyjnej. O tym jak wygląda ten proces dla kategorii łazienkowych (m.in. w Ceramice Paradyż) opowiem podczas najbliższej Akademii Paradyż.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ next_background_color=”#01316b” _builder_version=”3.19.18″ background_image=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/akademia-sekcja-3.png” background_size=”contain” custom_padding=”0|0px|54px|0px|false|false” prev_background_color=”#ffffff”][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Sprawdź agendę” _builder_version=”3.19.18″ text_font_size=”17px” header_text_align=”center” header_2_font=”|700|||||||” header_2_font_size=”36px”]

SPRAWDŹ AGENDĘ

[/et_pb_text][et_pb_testimonial author=”REJESTRACJA UCZESTNIKÓW / PORANNA KAWA” job_title=”9:00 – 9:30″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”PRZYWITANIE GOŚCI I ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI” job_title=”9:30 – 9:45″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?” job_title=”9:45 – 10:30″ company_name=”MARCELIN MATUSIAK” portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/marcelin-akademia.png” quote_icon=”off” portrait_width=”78px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA” job_title=”10:30 – 12:00″ company_name=”PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI” portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/andrzej-falkowski.png” quote_icon=”off” portrait_width=”78px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”PRZERWA NA LUNCH” job_title=”12:00 – 13:00″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”WSPÓŁCZESNY KLIENT – KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?
” job_title=”13:00 – 14:30″ company_name=”ALEKSANDER SIENKIEWICZ” portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/aleksander-sienkiewicz.png” quote_icon=”off” portrait_width=”78px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”PRZERWA NA KAWĘ” job_title=”14:30 – 15:00″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH” job_title=”15:00 – 16:30″ company_name=”DR MACIEJ KRAUS” portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/kraus.png” quote_icon=”off” portrait_width=”78px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”JAK EKSPOZYCJA WPŁYWA NA SPRZEDAŻ? – PRZYKŁAD METAMORFOZY SALONU” job_title=”16:30 – 17:00″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”ZAKOŃCZENIE 1 DNIA KONFERENCJI” job_title=”17:00″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”KOLACJA” job_title=”19:30″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_text _builder_version=”3.19.4″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_2_font=”|700|||||||” header_2_font_size=”36px”]

Łódź 15 marca 2019

[/et_pb_text][et_pb_testimonial author=”ŚNIADANIE” job_title=”09:00 – 10:30″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][et_pb_testimonial author=”PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI” job_title=”10:30″ portrait_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/check.png” quote_icon=”off” portrait_width=”60px” portrait_height=”55px” _builder_version=”3.19.4″ body_font=”||||||||” body_text_color=”#ffffff” body_font_size=”20px” background_color=”#01316b” border_radii_portrait=”on|0px|0px|0px|0px” border_color_all_portrait=”#01316b” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ next_background_color=”#ffffff” _builder_version=”3.19.4″ background_color=”#01316b” custom_padding=”54px|0px|0|0px|false|false” prev_background_color=”#ffffff”][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_code _builder_version=”3.19.18″][/et_pb_code][et_pb_text admin_label=”GDZIE ODBYŁO SIĘ TO WYDARZENIE?” _builder_version=”3.19.18″ text_text_color=”#ffffff” header_text_align=”center” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”36px” header_2_text_align=”center” header_2_text_color=”#ffffff” header_2_font_size=”36px”]

GDZIE ODBYŁO SIĘ TO WYDARZENIE?

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.19.4″ border_color_all=”#000000″][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb title=”MIEJSCE KONFERENCJI” use_icon=”on” font_icon=”%%122%%” icon_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”55px” _builder_version=”3.19.4″ header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_font_size=”18px” body_font=”|300|||||||” body_text_align=”center” body_font_size=”18px” border_width_all=”1px” border_color_all=”#000000″ text_orientation=”center” background_layout=”dark” custom_margin=”||0px” custom_padding=”15px||0px”]

MULTIKINO

Al. Piłsudskiego 5
90-368 Łódź

[/et_pb_blurb][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/multikino.jpg” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb title=”MIEJSCE NOCLEGU” use_icon=”on” font_icon=”%%122%%” icon_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”55px” _builder_version=”3.19.4″ header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_font_size=”18px” body_font=”|300|||||||” body_text_align=”center” body_font_size=”18px” border_width_all=”1px” border_color_all=”#000000″ text_orientation=”center” background_layout=”dark” custom_margin=”0px||0px” custom_padding=”15px||0px”]

HOTEL NOVOTEL

Al. Piłsudskiego 11A
90-368 Łódź

[/et_pb_blurb][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/novotel.jpg” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_blurb title=”MIEJSCE UROCZYSTEJ KOLACJI” use_icon=”on” font_icon=”%%122%%” icon_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”55px” _builder_version=”3.19.4″ header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_font_size=”18px” body_font=”|300|||||||” body_text_align=”center” body_font_size=”18px” border_width_all=”1px” border_color_all=”#000000″ text_orientation=”center” background_layout=”dark” custom_margin=”||0px” custom_padding=”15px||0px”]

RESTAURACJA FARINA BIANCO

Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź

[/et_pb_blurb][et_pb_image src=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/farina-bianco-lodz2.jpg” _builder_version=”3.19.4″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.19.4″ background_image=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/storage/2019/01/akademia-sekcja-6.jpg” custom_margin=”-26px||” custom_padding=”54px|0px|0|0px|false|false” prev_background_color=”#01316b”][et_pb_row make_fullwidth=”on” custom_padding=”0|0px|24px|0px|false|false” _builder_version=”3.19.4″][et_pb_column type=”1_5″][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″][et_pb_text _builder_version=”3.19.4″ text_font=”||||||||” text_text_color=”#ffdc00″ text_font_size=”18px” header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”36px” header_2_font=”|300|||||||” header_2_text_align=”center” header_2_text_color=”#ffffff” header_2_font_size=”16px” text_orientation=”center” link_option_url=”https://akademiaparadyz.pl/historia/2021/historia/2021/wp-content/uploads/2019/02/Akademia-Paradyz-2-regulamin.pdf” link_option_url_new_window=”on”]

REGULAMIN

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″][et_pb_text _builder_version=”3.19.4″ text_font=”||||||||” text_text_color=”#ffdc00″ text_font_size=”18px” header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”36px” header_2_font=”|300|||||||” header_2_text_align=”center” header_2_text_color=”#ffffff” header_2_font_size=”16px” text_orientation=”center” link_option_url=”https://www.paradyz.com/nota-prawna” link_option_url_new_window=”on”]

NOTA PRAWNA

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″][et_pb_text _builder_version=”3.19.4″ text_font=”||||||||” text_text_color=”#ffdc00″ text_font_size=”18px” header_font=”||||||||” header_text_align=”center” header_text_color=”#ffffff” header_font_size=”36px” header_2_font=”|300|||||||” header_2_text_align=”center” header_2_text_color=”#ffffff” header_2_font_size=”16px” text_orientation=”center” link_option_url=”https://www.paradyz.com/polityka-prywatnosci-firmy” link_option_url_new_window=”on”]

POLITYKA PRYWATNOŚCI

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]