II EDYCJA KONFERENCJI

SKLEP

PRZYSZŁOŚCI

Zobacz, co działo się podczas drugiej Akademii Paradyż.

\

Łódź 14 marca 2019

II EDYCJA AKADEMII PARADYŻ W LICZBACH

inspirujących prelegentów

godzin angażujących wykładów

uczestników

%

satysfakcji

ZOBACZ, CO SIĘ DZIAŁO PODCZAS 2 EDYCJI

POZNAJ PRELEGENTÓW

Dowiedz się, kto wystąpił na drugiej edycji Akademii Paradyż.

PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI

Profesor zwyczajny, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej w Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Należy do “Association for Consumer Research“. Czytaj więcejCzłonek Komitetu Polityki Naukowej przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2011–2014. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich i rynkowych.

v

STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA

Podczas wykładu omówione zostaną najważniejsze zagadnienia, opisujące wpływ strategii cenowych na zachowania konsumentów w salonach łazienkowych, w których dostępna jest oferta Ceramiki Paradyż. Wśród poruszanych tematów pojawią się m.in.: próg różnicy i wrażliwość zmysłowa w strategiach cenowych podwyżek i obniżek, znaczenie punktu odniesienia w kontrolowaniu ceny, efekt prawych i lewych liczb, zasady księgowania mentalnego, implikacje dla kształtowania ceny  i zaufania do sprzedawcy, czy informacje o tym jak przekazywać informację o cenie.

DR MACIEJ KRAUS

Podwójny absolwent Harvard University, absolwent Stanford University i jedyny w Polsce doktor w obszarze pricingu. Wykładowca Stanford i London Business School. Czytaj więcejPracował dla wielu wiodących firm z różnych branży. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson), jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zarządzaniu sprzedażą „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”. Specjalizuje się w strategii i zarządzaniu sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe w sektorze budowlanym. Prowadził dziesiątki projektów w obszarze zarządzania sprzedażą i strategii.

v

SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH

Zapraszamy na najciekawszą i najefektywniejszą formułę spotkania – prelekcję i interaktywne sesje warsztatowe. W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonego praktyka biznesu w formie pragmatycznych case studies, również na przykładzie Ceramiki Paradyż. Czytaj więcejPodczas wykładu dowiesz się m.in. jak ustalać optymalne ceny produktów i usług, jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów, jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty, w jaki sposób organizować skuteczne promocje, czy w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.

ALEKSANDER SIENKIEWICZ

Trener nowej psychologii sprzedaży, licencjonowany trener szwajcarskiej metodyki Structogram®. Od lat zajmuje się profesjonalną sprzedażą, komunikacją reklamową oraz budowaniem nowoczesnych strategii docierania do klienta. Czytaj więcejDoradca zarządów, koordynator projektów B+R z zakresu innowacji, członek rad nadzorczych. Autor, prelegent na polskich i europejskich scenach. Występował m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Portugalii i Belgii. Inspirował na jednej scenie z takimi sławami, jak: Brian Tracy, Les Brown, Andy Harrington, Blair Singer, Robert Kiyosaki. Więcej na oficjalnej stronie www.OlekSienkiewicz.pl

v

WSPÓŁCZESNY KLIENT - KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?

Zapraszamy w podróż do świata nowoczesnych klientów. Sprawdzimy, co jest dzisiaj dla nich ważne i jak odpowiedzialni sprzedawcy mogą się do tego przygotować. Wspólnie odkryjemy istotne sprzedażowo karty, dzięki czemu dowiemy się m.in.: jaka rewolucja zmieniła układ sił na sprzedażowym rynku? Kim jest klient 4.0 i w jaki sposób chce kupować? Jakie trzy kluczowe zmienne mają wpływ na zadowolenie klienta z zakupów m.in. w salonach łazienkowych? Jak praktycznie i skutecznie budować zaufanie w relacji z klientem? Jaka jest recepta na sukces nowoczesnych doradców klienta? Czy istnieje prosty sposób na „otwieranie drzwi” do świata decyzji klienta? Na czym polega odpowiedzialne podejście do „jakości”, którą komunikujemy klientom?

MARCELIN MATUSIAK

Przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich. Od wielu lat skupia się na badaniach branży budowlanej, ze szczególnym naciskiem na sektor łazienkowy.

v

OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?

Proces obsługi klientów już dawno przestał być tylko asystą sprzedawcy podczas aktu zakupu i dostawy towaru. W obecnych czasach kluczem do sukcesu firmy staje się budowanie pozytywnych doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej podróży (Customer Journey), jaką klient odbywa po ścieżce decyzyjnej. O tym jak wygląda ten proces dla kategorii łazienkowych (m.in. w Ceramice Paradyż) opowiem podczas najbliższej Akademii Paradyż.

SPRAWDŹ AGENDĘ

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW / PORANNA KAWA

9:00 - 9:30

PRZYWITANIE GOŚCI I ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI

9:30 - 9:45

OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?

9:45 - 10:30, MARCELIN MATUSIAK

STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA

10:30 - 12:00, PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI

PRZERWA NA LUNCH

12:00 - 13:00

WSPÓŁCZESNY KLIENT - KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?

13:00 - 14:30, ALEKSANDER SIENKIEWICZ

PRZERWA NA KAWĘ

14:30 - 15:00

SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH

15:00 - 16:30, DR MACIEJ KRAUS

JAK EKSPOZYCJA WPŁYWA NA SPRZEDAŻ? - PRZYKŁAD METAMORFOZY SALONU

16:30 - 17:00

ZAKOŃCZENIE 1 DNIA KONFERENCJI

17:00

KOLACJA

19:30

Łódź 15 marca 2019

ŚNIADANIE

09:00 - 10:30

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

10:30

GDZIE ODBYŁO SIĘ TO WYDARZENIE?

MIEJSCE KONFERENCJI

MULTIKINO

Al. Piłsudskiego 5
90-368 Łódź

MIEJSCE NOCLEGU

HOTEL NOVOTEL

Al. Piłsudskiego 11A
90-368 Łódź

MIEJSCE UROCZYSTEJ KOLACJI

RESTAURACJA FARINA BIANCO

Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź

REGULAMIN

NOTA PRAWNA

POLITYKA PRYWATNOŚCI