II EDYCJA KONFERENCJI

SKLEP

PRZYSZŁOŚCI

Zbuduj z nami swój sklep przyszłości na bazie fachowej wiedzy i doświadczenia profesjonalistów.

\

Łódź 14 marca 2019

DO KONFERENCJI POZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

O WYDARZENIU

Akademia Paradyż to cykl pionierskich spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dla właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych.

Podczas konferencji zaproszeni eksperci przekażą Ci solidną dawkę profesjonalnej wiedzy z zakresu m.in.: skutecznej sprzedaży, obsługi klienta, polityki cenowej i ekspozycji produktów, która pomoże wzmacniać i rozwijać Twój biznes.

Poznaj narzędzia i techniki, które pokażą Ci, jak skutecznie budować przewagę i wyróżnić się na tle konkurencji w wymagającej branży łazienkowej.

Nie czekaj! Zapisz się już teraz, dowiedz się jak zwiększać zyski i skutecznie zarządzać ekspozycją.

Rejestrując swój udział, oprócz udziału w konferencji, otrzymujesz nocleg w 4-gwiazdkowym hotelu oraz uroczystą kolację.

ZOBACZ, CO SIĘ DZIAŁO PODCZAS I EDYCJI

DLACZEGO WARTO?

WIEDZA

Poznasz wyniki najnowszych badań dotyczących obsługi klienta w salonach i będziesz mógł spojrzeć na ten aspekt z jego perspektywy.

BRANŻA

Dowiesz się na realnych przykładach, jak reorganizacja przestrzeni w salonach sprzedaży w branży łazienkowej potrafi skutecznie oddziaływać na klientów.

SPRZEDAŻ

Zdobędziesz narzędzia do umiejętnego zarządzania strategią cenową, co pomoże systematycznie zwiększać przewagę konkurencyjną.

PRAKTYKA

Poznaj praktyczne przykłady z branży i przełóż je na swój biznes, osiągając wymierne korzyści i budując dobrze funkcjonującą firmę.

DECYZJE

Profesjonalna wiedza pomoże Ci podejmować trafne decyzje, zwiększające Twoje zyski i udział w rynku.

REALIZACJA

Skutecznie zrealizujesz niezbędne zmiany, które wpłyną na budowanie lojalności klientów i ich zadowolenia.

SPRAWDŹ OPINIE O I EDYCJI

Przygotowanie było perfekcyjne nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń.

Rzadko ktoś może mnie zadziwić, a wyszedłem zdziwiony, że mega fajna prelekcja była.

Wszystko było profesjonalne.

Wszystko było super.

…Oprócz korków w Łodzi.

POZNAJ PRELEGENTÓW

PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI

Profesor zwyczajny, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej w Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Należy do “Association for Consumer Research“. Czytaj więcejCzłonek Komitetu Polityki Naukowej przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2011–2014. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich i rynkowych.

v

STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA

Podczas wykładu omówione zostaną najważniejsze zagadnienia, opisujące wpływ strategii cenowych na zachowania konsumentów w salonach łazienkowych, w których dostępna jest oferta Ceramiki Paradyż. Wśród poruszanych tematów pojawią się m.in.: próg różnicy i wrażliwość zmysłowa w strategiach cenowych podwyżek i obniżek, znaczenie punktu odniesienia w kontrolowaniu ceny, efekt prawych i lewych liczb, zasady księgowania mentalnego, implikacje dla kształtowania ceny  i zaufania do sprzedawcy, czy informacje o tym jak przekazywać informację o cenie.

DR MACIEJ KRAUS

Podwójny absolwent Harvard University, absolwent Stanford University i jedyny w Polsce doktor w obszarze pricingu. Wykładowca Stanford i London Business School. Czytaj więcejPracował dla wielu wiodących firm z różnych branży. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson), jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zarządzaniu sprzedażą „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”. Specjalizuje się w strategii i zarządzaniu sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe w sektorze budowlanym. Prowadził dziesiątki projektów w obszarze zarządzania sprzedażą i strategii.

v

SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH

Zapraszamy na najciekawszą i najefektywniejszą formułę spotkania – prelekcję i interaktywne sesje warsztatowe. W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonego praktyka biznesu w formie pragmatycznych case studies, również na przykładzie Ceramiki Paradyż. Czytaj więcejPodczas wykładu dowiesz się m.in. jak ustalać optymalne ceny produktów i usług, jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów, jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty, w jaki sposób organizować skuteczne promocje, czy w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.

ALEKSANDER SIENKIEWICZ

Trener nowej psychologii sprzedaży, licencjonowany trener szwajcarskiej metodyki Structogram®. Od lat zajmuje się profesjonalną sprzedażą, komunikacją reklamową oraz budowaniem nowoczesnych strategii docierania do klienta. Czytaj więcejDodaj tekst podpowiedzi

v

WSPÓŁCZESNY KLIENT - KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?

Zapraszamy w podróż do świata nowoczesnych klientów. Sprawdzimy, co jest dzisiaj dla nich ważne i jak odpowiedzialni sprzedawcy mogą się do tego przygotować. Wspólnie odkryjemy istotne sprzedażowo karty, dzięki czemu dowiemy się m.in.: jaka rewolucja zmieniła układ sił na sprzedażowym rynku? Kim jest klient 4.0 i w jaki sposób chce kupować? Jakie trzy kluczowe zmienne mają wpływ na zadowolenie klienta z zakupów m.in. w salonach łazienkowych? Jak praktycznie i skutecznie budować zaufanie w relacji z klientem? Jaka jest recepta na sukces nowoczesnych doradców klienta? Czy istnieje prosty sposób na „otwieranie drzwi” do świata decyzji klienta? Na czym polega odpowiedzialne podejście do „jakości”, którą komunikujemy klientom?

MARCELIN MATUSIAK

Przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich. Od wielu lat skupia się na badaniach branży budowlanej, ze szczególnym naciskiem na sektor łazienkowy.

v

OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?

Proces obsługi klientów już dawno przestał być tylko asystą sprzedawcy podczas aktu zakupu i dostawy towaru. W obecnych czasach kluczem do sukcesu firmy staje się budowanie pozytywnych doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej podróży (Customer Journey), jaką klient odbywa po ścieżce decyzyjnej. O tym jak wygląda ten proces dla kategorii łazienkowych (m.in. w Ceramice Paradyż) opowiem podczas najbliższej Akademii Paradyż.

SPRAWDŹ AGENDĘ

Łódź 14 marca 2019

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW / PORANNA KAWA

9:00 - 9:30

PRZYWITANIE GOŚCI I ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI

9:30 - 9:45

OBSŁUGA KLIENTA I CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZABRAĆ SWOICH KLIENTÓW W WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ?

9:45 - 10:30, MARCELIN MATUSIAK

STRATEGIE CENOWE W KONTROLI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA

10:30 - 12:00, PROF. ANDRZEJ FALKOWSKI

PRZERWA NA LUNCH

12:00 - 13:00

WSPÓŁCZESNY KLIENT - KIM JEST I CZEGO OCZEKUJE OD SPRZEDAWCY?

13:00 - 14:30, ALEKSANDER SIENKIEWICZ

PRZERWA NA KAWĘ

14:30 - 15:00

SPRAWDZONE I PRAKTYCZNE METODY ZARZĄDZANIA PRZYCHODAMI W RAMACH STRATEGII CENOWYCH

15:00 - 16:30, DR MACIEJ KRAUS

JAK EKSPOZYCJA WPŁYWA NA SPRZEDAŻ? - PRZYKŁAD METAMORFOZY SALONU

16:30 - 17:00

ZAKOŃCZENIE 1 DNIA KONFERENCJI

17:00

KOLACJA

19:30

Łódź 15 marca 2019

ŚNIADANIE

09:00 - 10:30

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

10:30

CO CIĘ CZEKA?

Z

Udział w wystąpieniach wszystkich Prelegentów

Z

Udział w uroczystej kolacji

Z

Materiały szkoleniowe dla Uczestników

Z

Nocleg w hotelu 4*

Z

Lunch i serwis kawowy

Z

Solidna dawka profesjonalnej wiedzy

Wpisz otrzymany kod i wypełnij formularz

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Zapisz się na nasz newsletter, a nie ominą Cię żadne ważne informacje!

JAK DOJECHAĆ?

MIEJSCE KONFERENCJI

MULTIKINO

Al. Piłsudskiego 5
90-368 Łódź

MIEJSCE NOCLEGU

HOTEL NOVOTEL

Al. Piłsudskiego 11A
90-368 Łódź

MIEJSCE UROCZYSTEJ KOLACJI

RESTAURACJA FARINA BIANCO

Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź

AKADEMIA PARADYŻ

CYKL SZKOLEŃ I PREZENTACJI DLA BRANŻY CERAMICZNEJ W POLSCE

Akademia Paradyż to zaawansowane szkolenia dla zarządu, kadry zarządzającej i właścicieli salonów łazienkowych. Organizatorem konferencji jest Ceramika Paradyż Sp. z o.o. Tematyka dopasowana specjalnie do odbiorców, czyli klientów biznesowych sprawi, że zostaną wyposażeni oni w profesjonalną wiedzę, która zostanie przekazana w praktyczny i przystępny sposób. Akademia Paradyż to konferencja, podczas której zaprezentowane zostaną liczne prelekcje i rozmowy branżowe. Prelegenci przeprowadzą szereg kursów z wybranych dziedzin (m.in. skuteczna sprzedaż, customer experience, segmentacja rynku, ekspozycja produktów). Prezentacje mają na celu przedstawienie wyników najnowszych badań dotyczących preferencji zakupowych Polaków oraz skonfrontować je z aktualną sytuacją w salonach łazienkowych. Szkolenia mają mieć charakter otwarty, warsztatowy, z możliwością zadawania pytań i rozmów. Zapraszamy! Zapisz się już teraz i dowiedz się jak zwiększać jakość, a tym samym zyski w Twoim salonie!

REGULAMIN

NOTA PRAWNA

POLITYKA PRYWATNOŚCI